Csak állj meg egy pillanatra, cseréljünk gondolatot és szárnyaljunk együtt!

Fecsegőposzáta életmorzsái

Fecsegőposzáta életmorzsái

Nincs lehetetlen, csak tehetetlen!

Álmodj elérhetetlent és valósítsd meg!

2018. december 09. - fecsegőposzáta93

walk-2635038_1920.jpgAz utóbbi hetekben kaptam egy kérdést többször is. Hogyan bírod ki, hogy ne egyél és ne bűnözz? A válaszom sziklaszilárdan az, hogy nem tudom. Egész egyszerűen nem hiányzik semmi, és semmit sem érzek tiltásnak. Mikor az egészbe belevágtam, egy elhatározás született bennem. Nem akartam tovább rombolni magam és önsajnálatból elbújni a problémák elől. Mindig kipróbáltam valamilyen eszetlen fogyókúrát, megvontam magamtól mindent, de a betartása 1-2 napig sikerült, majd a határozottságom alább hagyott. Talán, a csalódás volt az, ami elindított valamit bennem. De az is lehetséges, hogy hittem valami olyanban, ami sohasem létezett. Amit csak én hittem erősnek és megtörhetetlennek. Egy ember kevés ahhoz, hogy megmentsen egy emléket, egy kapcsolatot, egy életet. Hiába szeretné teljes erejéből, mindenhez két ember kell. És rájöttem, egyedül én voltam az, aki küzdött. Semmiféle negatív vagy rossz érzés nincs bennem a történtek miatt, mert segített elérni egy olyan pontra, ahonnan már csak felfelé vezet az út. Hálás vagyok az elmúlt időszaknak, hogy olyan mélyre lökött. 

Mikor azt hiszed, egyedül vagy a problémákkal és mélyebben már nem is lehetnél, ébreszd fel magad. Sohasem voltál egyedül, csak olyanoknak adtad a szíved, akiknek nem kell. Képes vagy bármilyen mélységből is a felszínre úszni, de hinned kell abban, hogy sikerülhet. Régen, mikor pszichiáterhez jártam évekkel ezelőtt, azt mondta a doktor nekem, hogy "mikor úgy érzi, elege van mindenből, és nem bírja tovább, akkor van a tűrőképessége felénél". Azóta sem felejtettem el, és a mai napig tartom magam hozzá. Nem adhatom fel azért, mert valaki megbánt, eltipor. El kell érned azt a pontot, hogy többé senki se tudjon a földbe döngölni, mert semmibe veszed az ilyen kritizáló kijelentéseket vagy tetteket. Ne félj senkitől sem, senkinek sincs hatalma feletted, keress olyan dolgokat, amelyek segítenek az önmegvalósításban. Kutass olyan időtöltések után, amelytől újra önmagadra lelsz. Mindennap mondd el magadnak az előnyeid és a hátrányaid. Nézz tükörbe, és mosolyogj magadra szélesen. Ez te vagy! Uralod az életed. Irányítsd magad olyan célok felé, amelyekről éjjelente álmodozol. Te vagy az egyetlen, aki képes változtatni a borús helyzeteken. Ha te nem akarod igazán, hogyan várhatnád el azt, hogy bármi is megváltozzon? Egy tapsra vagy karikacsapásra, semmi sem jöhet rendbe, nem oldódhat meg, nem múlhatnak el az érzések, de ráléphetsz egy útra, ami csak a tiéd. 
Elmesélnék egy apró történetet, amiről csak azok tudnak, akik a legközelebb állnak hozzám. Rajtam is könnyű volt uralkodni régen. Ha valakit megszerettem, hagytam, hogy az összes kitalációt rám akassza. Nem zavart, hogy én voltam az, akit hülyének, ostobának és bolondnak néztek. Szívesen cipeltem mások problémáit, jó hallgató voltam. Rám bíztak olyan titkokat az emberek, amelyekkel nem tudtam, mit kezdeni. Egy konkrét ember volt az, aki utoljára kifacsarta belőlem az összes szuszt. Mindig ott voltam neki, támogattam minden döntésében, befogtam a számat, és senkinek sem árultam el a titkait. Végül én lettem rossz a szemében, és azoknak szavazott bizalmat, akiktől régen próbált elhúzódni. Ezt hívják gyávaságnak. Ne mutassunk valakinek szépet, csak azért, mert félünk a magánytól. Vállaljuk fel, ha az ellenkezőjét gondoljuk. És nehogy hibáztasd magad, ha ilyen emberbe botlasz. Saját magukkal nincsenek megelégedve, és bármennyi ideig is engeded, hogy mérgezze a lelked, nyisd fel a szemed. Engedd el, hagyd, hogy azt gondoljanak rólad, amit akarnak. Maradj szótlan, és nézd végig, hogyan építik le a kapcsolataikat. Mikor már egy ártatlan kérdést is kiforgatnak az emberek, az az abszolút betegség. Zárd le azonnal! Lépj odébb, fuss, rohanj el onnan! Ne okozz magadnak fejfájást azzal, hogy mások hatalmát generálod. Szedd össze magad, és dönts úgy, mint én. Lezártam, tiltottam, eldobtam, és új fejezetet nyitottam. A sport tölti ki az életemet, az estéimet a családommal töltöm, a hétvégéket azokkal, akik mindig mellettem voltak. Élvezd, hogy a sport összehoz az emberekkel. Akard motiválni az embereket, hogy ők is megelégedjenek az életükkel. Légy te az, akiből energiát meríthetnek. ero.jpg

Szeretek pozitív, optimista ember lenni. Mondd, te is szeretnél az lenni? Nem kell más hozzá, csak lezárni azokat a részeket az életedben, amik leépítenek, és keresni helyettük olyat, amelyről éjjelente álmodozol. Terveim vannak: szeretnék egy új testben új életet kezdeni, és szeretnék részt venni egy triatlonon, hogy bizonyítsak magamnak. És ezzel motiváljak másokat is! Valaki csatlakozik hozzám és édesapámhoz? ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindigtesok.blog.hu/api/trackback/id/tr7214466114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása