Csak állj meg egy pillanatra, cseréljünk gondolatot és szárnyaljunk együtt!

Fecsegőposzáta életmorzsái

Fecsegőposzáta életmorzsái

A baj nem jár egyedül...

A motiváció előrevisz!

2018. szeptember 15. - fecsegőposzáta93

nutshell-2122598_1280.pngA legigazibb mondás, hogy a baj nem jár egyedül. Már értem. Nem volt elég, hogy elveszítettem kicsit önmagam, az önbizalmam, de még a felnőttek is harcolnom kellett. Nem akartam felnőni, mert nem akartam látni a világ e részét. Az elmúlt időszakban nehéz napokon mentem keresztül, de a szüleim mindenben támogattak. Nem hagyták, hogy elveszítsem az uralmat az életem felett, és biztosítottak arról, hogy közel van az, hogy minden megoldódjon. Hiszen nem maradhatnak megoldhatatlan élethelyzetek. Mi a tapasztalatom? light-bulb-1246043_1280.jpg
- a fiatalok zöme nem akar felnőni, amivel nem is lenne probléma. Azzal van a baj, hogy nem is tudják, hogyan kell, mert érettségi szinten tényleg 18 év alatt vannak a huszonévesek. 
- nulla motiváció, sodródnak, megelégszenek mindenféle munkával. A pénzen kívül semmiféle ambíció nem szorult beléjük. Csak az, hogy egy nap alatt, hogyan lehet ezret keresni, minthogy kialakítsanak maguknak egy biztos hátteret, amivel megalapozzák a jövőt. 
- folyamatosan fáradtak, nyavalyognak és képtelen eldönteni, mit szeretnének az élettől. Elképzelni sem tudtam volna az életemet anélkül, hogy tudjam, merre szeretnék menni. Tudtam, hogy utat kell választanom magamnak. Ha nem tettem volna egy olyan életet éltem volna le, ami monoton, sose változik, nincs benne kaland és színesség. 
- igaz, akartam már lenni fogorvos, énektanár, irodalmár is, de sziklaszilárdan tudom, hogy tinédzser koromtól író akarok lenni. Mindegy miféle és hol. Csak azt akartam, hogy az írás elkísérjen az életemben, bárhová is menjek. Bármilyen területen is dolgozzak, az írás valamiféle szereplő legyen, mert nélküle elvesznék és nem lennék önmagam. johnlennon.jpg
- miért adjátok fel olyan könnyen? Nem mondom, hogy én tökéletes vagyok, de kibírtam egy olyan időszakot, amit más fiatal nem tett volna. Nem érdekelt a pénz, és nem érdekelt az sem, ha néha olyat kell csinálnom, amitől sírva fakadok. Ugyanúgy felkeltem másnap, és hagytam, hogy görcsöljön a hasam, mert akartam a gyakorlatot. Akartam látni egy szféra működését, és megakartam tapasztalni, milyen az a világ. Most tovább léptem, FELMONDTAM a munkahelyemen. Hogy megbántam -e? stars-2099911_1280.jpgNem igazán, mert tudom, hogy a világ vár rám! És én kalandokat akarok!

Nem tétlenkedhetek, nem harminc évesen akarok gondolkodni. Ott akarok lenni a nekem szánt pillanatokban és odatenni magam! Itt nem találtam meg azt, amit kerestem. De a tapasztalatot, a sok tudást köszönöm. Ne félj változtatni, ne motiváljon se a pénz, se semmi más. Csak önmagadért tegyél meg annyit, hogy úgy csinálod, ahogy te igazán szeretnéd. A boldogság elérése a legfontosabb az életben. AZ ÖNMEGVALÓSÍTÁS! És teljesen mindegy milyen áron jutunk el odáig, ha eljutunk, azt a boldogságot soha többé senki sem veheti el tőlünk.

 

DE Köszönöm a családomnak és a szűk baráti körömnek, hogy támogattak. Ti vagytok a legjobbak, ti vagytok az én csillagaim az égen, ti vagytok, akikért csinálom. Ti vagytok, akik miatt kitartó vagyok, akik miatt motivált vagyok, akik miatt nem érdekelnek a rossz szavak, akik miatt sokkal többnek érzem magam, akik miatt felkelek az ágyból, akik miatt jövőt építhetek, akik miatt van életem, akik miatt bármit kibírnék, bármilyen borzalmasat is vágjon elém ez a rohadt élet.

- Köszönöm, hogy anyu és apu. Miattatok kitartó, ambíciókkal teli, feltörekvő, tanulékony, rugalmas, stílusos, wpid-7ba85591727cbf483c77d62aa90d9971.jpgmegértő és gondoskodó lettem. Köszönöm drága testvérem, miattatok tanultam meg, milyen tartozni valahová. Hogy csak fel kell nyitnom a szemeim, és tudom, nekem van a legjobb társaságom. Hogy egyszerre több bátyám van, és a menyasszonyod a másik igazi testvérem
- Köszönöm barátnőim, akikből nincs sok, de fényesebb csillagok az életemben, mint az összes rinyálós, gonosz, buta, féltékenykedő nő. Köszönöm, hogy nem kell ruhákról beszélnünk, sem női hülyeségekről. Én vagyok a szerencsés, hogy már értékelem a lány barátságaimat. 
- Köszönöm srácok. Az egész életemet nektek köszönhetem. Gyerekkoromtól egészen mostanáig. Lehet fiúnak kellett volna születnem, de én vagyok a legörömtelibb, mert olyan barátaim vannak mint ti. Aki ki jön velem éjjel 11 órakor is, hogy motiváljon. Aki minden bántás ellenére, újra az életem része és a bizalom még erősebb mint azelőtt. Nem sok legjobb barátja lehet az embernek, de ti ketten mindenképp. Akik nélkül nem lennék az, aki vagyok. Ti férfiak formáltatok olyanná, ami kell a kitartáshoz. :-)

emediaworld-family-friends-smart-recovery.png

U.i,: Ha összejön minden, amit elképzeltem és a lehetőség, amit most kaptam az élettől. Ti lesztek azok, akik minden édes kortyát élvezhetitek. :-)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindigtesok.blog.hu/api/trackback/id/tr7314241721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása