Csak állj meg egy pillanatra, cseréljünk gondolatot és szárnyaljunk együtt!

Fecsegőposzáta életmorzsái

Fecsegőposzáta életmorzsái

Szeresd és tiszteld magad!

Adj önbizalmat magadnak és utat a szavaidnak

2018. október 13. - fecsegőposzáta93

paint-2985569_1920.jpgMegtanítottátok velem, hogy hogyan legyek kitartó, határozott és alázatos. Most megtanítom veletek, hogyan zárjatok le az életetekben olyan részeket, amelyekre nincs többé szükségeket. Elsősorban ne foglalkozz azzal, mit mondanak rád mások. Te egy céltudatos ember vagy, a saját életed büszke felelőse! Az egyetlen királya, aki hatalommal bír. Jogosult vagy olyan döntéseket hozni, amelyek a te érdekeidet szolgálják. S ezt a kiváltságot ne add át senkinek se, és ne hallgass másokra, milyen ember vagy. Legjobban te ismered önmagadat, szeresd azt az embert, aki a tükörből visszamosolyog rád! 

Most együtt visszaépítjük az önbizalmunkat és az önbecsülésünket.

1. Döntsd el, ki akarsz lenni: aki folyamatosan mindent felad, és nem képes élni a lehetőségeivel. Aki folyamatosan kifogásokat talál, mit és miért nem folytat. en3.jpgFelad olyan munkákat, amivel nagyot álmodhatna, csak azért, mert nincs valós önbizalma magával kapcsolatban. Kapj észhez! Legyen önbizalmad harcolni magadért! Ha másokkal és másokért tudsz nagy tetteket véghez vinni, akkor önmagadért is. Olyan csodálatos ember vagy, aki ezt olvasod. Nem veszed észre, hogy te vagy az egyetlen, aki tenni tud az életéért, az álmaiért? Ne elégedj meg valamivel csak azért, mert az úgy kényelmes. Egy életed van, éld hát úgy, ahogy megérdemled! 

2. Igaz a mondás, scrabble-931988_1920.jpgmiszerint ha mertél nagyot álmodni, akkor meg is tudod valósítani. Sokszor én is féltem, és nem hittem eléggé magamban, mert hagytam elnyomni a vágyaimat azzal, hogy elveszítettem a bántó megjegyzések miatt az önbizalmamat. Most reggel, mikor felébredtem (volt az már dél is), tükörbe néztem, és eldöntöttem, hogy ez így nem mehet tovább. A lelkem ordítva kapálózik az egészséges énképemért. A barátaim csillogó szemekkel gyógyítják minden fájdalmamat, és energiát biztosítva nekem a mindennapokhoz. Célba értetek! Ti is hagyjátok, hogy az emberek felemeljenek. Ne lökd el senki segítő kezét sem, mert hidd el, szükséged van rá. 

3. Mindig légy igazán kedves és megértő. Nem számít, hogy te mit kapsz cserébe, csak azt add, amit jónak találsz. Mosolyogj! Hagyd, hogy minden porcikád erőssé váljon. Ne sajnáld, ha valami rossz történik az életedben, eltörik a lábad, bevered a fejed, műtétre mész. Mindegyik "rutin betegség" megtanít valamire. Az ilyen apró akadályok ne szegjék kedvedet. Inkább nyisd ki a szemeid, és lásd meg azt, amit én látok. Tegyen boldoggá a tény, hogy nem vagy egyedül. Hidd el, mindig lesznek olyanok, akik széles vigyorral az arcukon és hangos kiáltással üdvözölnek majd. Miért? Mert fontos szerepet töltesz be az életükben. 

4. Segíts önzetlenül! forget-me-not-forest-2308297_1920.jpgAdj tanácsot elvárások nélkül. Hihetetlen, jó érzéssel fogja eltölteni a lelkedet. Motiválj másokat, amíg csak bírod, mert az élet előbb vagy utóbb visszaadja. Hagyd, hogy bearanyozzák a szíved a felhőtlen mosolyok és nevetések, amelyek neked köszönhetőek. Lökj valakit olyan élethelyzetek felé, amelybe magától az ember nem lépne. Egy jó példa erre, hogy a barátnőmet addig és addig motiváltam, míg nem jelentkezett egy szerkesztőségbe. Mert láttam benne a csodálatosságot. Azt, hogy mennyi mindenhez ért és milyen gyorsan tanul. Hogy képes a változásra és nem szívja mellre a kritikát. Aki végre rájött arra, hogy amit az ember igazán akar, azért tenni kell. És tett érte, mert megmeri valósítani az álmait. Remélem sikerül elfoglalni ezt a posztot, én támogatlak! 

5. Ha bántó jelzőkkel illetnek téged, ne vágj vissza semmit sem meggondolatlanul. Megtanultam, hogy ez nem segít egy-egy szituációban, hiszen bűntudata támad az embernek. Legalábbis nekem elég sokszor. Nem szeretek olyan embereket bántani, akiket szeretek. És neked sem kell! Válaszd azt az irányt, amivel a lelkedet óvhatod. Ha te jó akarsz maradni, akkor maradj jó. Ha szeretnél picit rossz lenni, akkor itt az idő. Ha picit önző akarsz lenni, légy önző, de önmagadért tedd és ne azért, hogy másokat megbánts vele. 

6. Légy mindig türelmes és alázatos. word-cloud-2696611_1920.pngDe figyelj oda, hogyha elfogy a türelmed, ne borulj ki. Ne csináld azt, amit én, kérlek. Ne próbálj meg tovább kitartani egy dolog, egy kapcsolat, egy ember, egy élethelyzet mellett. Ha nincs türelmed többé, nem tudod tovább támogatni az adott dolgot, akkor ne vond meg magad a kellemes pillanatoktól. Ne sírj azoknak, akik a nevetésed várják! Nekik add a türelmed, az alázatod és az energiád.

7. Nézz meséket! Komolyan, tiszta szívből ajánlom. Olyan meséket, ahol a jók boldogan élnek életük végéig, és a rosszak, a gonoszak, az önzőek elnyerik méltó büntetésüket. A meséket valamire alapozták, és bízom benne, hogy a valóságot vették górcső alá. A jó jót szül, a rossz rosszat. Te melyiket választod? 

8. Ha visszatekintesz az elmúlt évek kapcsolataira, már egészen gyermekkorodtól, mit látsz? Bármennyi veszekedésen, és bármennyi szőrhasogatáson mentetek keresztül a kapcsolatokban, egy teljesen igaznak és őszintének bizonyult. Mindenkivel nevettem egy hatalmasat. És azokban az eltöltött pillanatainkban igazán boldogok voltunk. african-lion-2888519_1920.jpgEzennel megbocsájtok mindenkinek mindent, és én is elnézést kérek, ha valakit megbántottam valamivel. Nem szeretnék megváltozni, mert én sem kérem senkitől, hogy változzon meg. Az őszinteséget nehezen viselik az emberek. Sajnálom, ha valakit pillanatok töredéke alatt hagytam ott, és azt is sajnálom, ha valakinél nem fogtam fel, hogy már rég vége, és megpróbáltam harcolni a kapcsolatunkért. Nem akartam ezzel senkit sem megbántani vagy felidegesíteni. Nem bánok egyetlen egy másodpercet sem, és egyetlen egy szót sem, amit kiejtettem a számon. Valószínűleg ezt tartottam helyes lépésnek. Ti is mind tegyetek így, bocsássatok meg másoknak, akik megbántottak. Kérjetek elnézést, ha valamivel ti bántottátok az embereket és lépjetek tovább. Sokkal felszabadítóbb érzés lesz mint bármi valaha ebben az életben. 

9. Zárd le a múltadat, és próbáld meg összekaparni magad, hogy a jelennel megalapozd a jövőt. Mosolyogj, nevess sokat, szeress önzetlenül. Tárd ki a szíved, és ne félj, hányan szúrják meg, mert mindig lesznek olyanok, akik segítségével ezek a fájdalmak elviselhetőek lesznek. Hidd el, segíteni fognak begyógyítani ezeket a sebeket, és aztán már csak egy emlék lesz. Egy jó emlék, amire úgy tekintesz vissza, hogy őt is ismerted, őt is szeretted és ő is az életed része volt, aki megtanított valamire az életben, amit onnantól kezdve örökké magaddal hordozol. Simogasd meg a lelkedet azzal, hogy nem hagyod az énképedet összetörni. Gyönyörű vagy! Csodálatos vagy! Jó ember vagy! Türelmes vagy! Megértő vagy! Ember vagy! Igazságos vagy! Okos vagy! Vidám vagy! Huncut vagy! És legfőképp boldog vagy, mert megérdemled, hogy az légy! Hidd el, értékes vagy! Nekem is, a családodnak is, és azoknak a barátaidnak, akik mindig könnycseppedet felitatják. Akik, ha eltört a lábad, a hátukon cipelnek mindenhová, hogy nevetni lássanak. Ők azok, akik eljönnek hozzád és együtt nézitek a tv-t, a gipszes lábadon pihenve. Ők azok, akik kinevetnek a balszerencsétlen szituáció miatt, de együtt nevetitek magatokat könnyesre. Tartsd meg ezeket a barátokat, mert bearanyozzák a szívedet, a napjaidat, az egész életedet. 

10. Örülj mások boldogságának. Tudj őszintén mosolyogni, ha valakivel valami jó történik. Örülök, hogy barátaim végre eljutottál azzal az emberrel kirándulni, akivel a világon legjobban összeilletek. Sajnálom, hogy már nem beszélünk, de hihetetlen csodát érzek a lelkemben, hogy megmutattátok, nem létezik lehetetlen. Én szurkolok nektek! Tökéletes pár vagytok. stones-451329_1920.jpg

11. Csak akkor változz, ha te akarsz. Akkor akarj más lenni, ha önmagadért teszed. Eldöntöttem, hogy elég ebből a helyzetben, amiben vagyok évek óta. Az akarok lenni, aki megcsinálta azért, hogy még boldogabb lehessen. Jelentkeztem valahová, amit egyelőre nem árulok el senkinek sem, de végre úgy érzem, van értelme változtatnom magamon, mert végre megértettem a lényeget. Önmagamért akarok változtatni a külsőmön és a belsőmön, nem másokért. És hihetetlen motiválttá, vidámmá, optimistává, derülátóvá és határozottá varázsolt. Légy kiegyensúlyozott! Akarj életvidám lenni. Szeress élni, ahogy én teszem. Törd meg a csendet, hogy te légy a leghangosabb mindenki közül. Én támogatni foglak, hogy visszanyerd az önbizalmad, ahogy engem is támogatnak minden egyes nap a legfontosabb emberek az életemben. :-)

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindigtesok.blog.hu/api/trackback/id/tr5514295573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása