Csak állj meg egy pillanatra, cseréljünk gondolatot és szárnyaljunk együtt!

Fecsegőposzáta életmorzsái

Fecsegőposzáta életmorzsái

Ó, te drága bakancslista

Neked is van egy féltve őrzött listád?

2018. október 06. - fecsegőposzáta93

desk-1869579_1920.jpgBAKANCSLISTA. Az a híres bakancslista. Minden embernek vannak elképzelt tervei és céljai. Nem ismerek olyan embert, aki elalvás előtt nem arra gondol, hogy milyen jó véghez vinni a legféltettebb vágyait. Annyiszor megpróbáltam már ezt a listát összeírni és véghez vinni. Próbáltam motivált lenni, de azok a célok, amelyek nem tárgyilagosak, nehezebb összehozni. Nehezebb nem szeretni valakit, nehezebb nemet mondani embereknek, nehezebb elfelejteni olyan embereket, akik csak mérgezik az életed. Nehéz, de nem lehetetlen. Ahogy egy bakancslistát is betartani. Írtam már erről egyszer a blogomban, de most szeretnék jobban foglalkozni ezzel a témával.

fantasy-3502188_1920.jpgHonnan tudom, hogy nem lehetetlen kipipálni a vágyainkat? Úgy, hogy már átéltem mindezt. Régen a pszichiáterem azt ajánlotta 17 évesen, hogy írjak egyet. Olyan dolgokkal, amik elősegíthetik a gyógyulásomat vagy a gyógyulásom utáni időszakot. Újra a kezembe akadt ez az megbarnult papírlap, ami már ezerszer össze volt gyűrve és éktelen sok pipa díszelgett az egyes pontok mögött. Mint ahogy már írtam, sokan tudják, milyen célokat teljesítettem a gyógyulásomért. Megszerettem magam, teljesítettem a családom kérését, kutyám lett, akivel kiválasztottuk egymást. Eljutottam Londonba, ami egy gyermekded álmom volt, hogy lássam élőben a Big Bent és sétáljak a Tower Bridge alatt. Tag akartam lenni egy csoportban és elvégezni egy választott diplomát. Írni akartam, és hogy megismerjék a nevemet. Kivételezett kapcsolatot a szüleimmel! Kialakítani a saját környezetemet. Sikerült! Viszont kimaradt két hihetetlenül fontos pont, amivel a mai napig harcot vívok. Nem tudom lerázni magamról a rossz embereket, vonzom őket, mert úgy tapadnak rám, mint a baktérium. Ez miatt lehet az, hogy ha a problémáimon túl is látnék, az ilyen emberek folyamatosan beleugrálnak a górcsövembe. Az utóbbi időben néztem már szembe kisebb-nagyobb dolgokkal, mintha elátkoztak volna. De még egy lábtörés sem tud szomorúvá tenni. Inkább arra használom, hogy a rengeteg órában, mikor gondolkozom, eldöntök dolgokat és képes vagyok elutasító lenni másokkal, akik megérdemlik. Megtanultam felvenni azt a stílust, amit mások felém használnak. És hiszem, hogy mindez szörnyen idegesítő, mert nekem is az volt! :-)

Ez miatt találtam ki azt a feladatot önmagamnak, hogy összeírok egy újabb BAKANCSLISTÁT, amivel mindenkit motiválni szeretnék. Vegyük a dolgokat pontról pontra. (Picit használtam az előzőt is!) Hallgassátok a zenét, és gondolkodjatok el, ti mit szeretnétek igazán.

1. Ezentúl még több időt tölteni a szüleimmel, a család a legfontosabb egy ember életében. Nekem sokkal fontosabb, ha az édesanyámmal nevethetek egy oltári nagy hülyeségen, vagy az édesapámmal nézhetek egy filmet a TV-ben, közben nagyokat vihogva. 

2. Szeretnék továbbra is a testvérem társaságával járni és kelni. Otthon érzem magam köztük. Azt érzem, mintha célba értem volna. Ahol mindenkit érdekelnek a velem történt dolgok, és ahol nem rajtam nevetnek, hanem velem együtt. Ez jelenti a baráti kört, s nem a hülye elvárásokkal teli közösség! 

3. Megtartani a jelenlegi kapcsolataimat, foggal-körömmel. Nem azokra gondolok, akik egyszer vannak, egyszer nincsenek. Egyik héten én vagyok a világ legfontosabb embere, másik héten én vagyok az, aki a leginkább mellőzhető, és egy büdös jó szót nem érdemel. ÁLLJ! Azokra az emberekre van szükségem, akik azért vannak mellettem, mert szeretnek minden tulajdonságommal együtt. A rossz és jó időszakomban egyaránt. És büszkén állíthatom, szerencsés vagyok e téren. Itt nem gondolok azokra a barátaimra, akikkel ritkán nyílik alkalmam találkozni, mert a munka, az iskola, az egyetem hozzátartoznak a jövőképünk kiépítéséhez. Ha találkozunk, úgyis ugyanott folytatjuk!

4. Végre elengedni egypár ember kezét. Lezárni fejezeteket, és végre megfogadni mások tanácsát azzal kapcsolatban, hogy "normális ember ezt nem tűrné el, amit te". 

5. Ha vége van valaminek, akkor elfogadni és többé nem zargatni a dolgokat. 

6. Tisztelni magam annyira, hogy nem hagyom többé magam lehülyézni, lebutázni és leostobázni. Miért? Mert az a fajta okos nő vagyok, aki nem veri nagy dobra, de most már elvárja, hogy egy kicsit tiszteljék. Aki nem, az mehet a fenébe! ELÉG VOLT MÁR EBBŐL! 

7. Megvédeni a gyengébbeket. És leállítani azokat, akik azt hiszik mindent elérhetnek erővel és az ostoba gondolkodásukkal, vagy a megalázó szavaikkal. Nincs olyan felület, amivel bántani tudnátok. Egy kiegyensúlyozott embert hamis szavakkal ledönteni nem lehet. 

8. Megfelelni önmagamnak. Nem neked, és nem is neked. Mert tisztelem, szeretem és törődöm magammal. Tegyétek ti is ezt, jót tesz a léleknek. :-)

9. A szellemi ötleteket megtartani magadnak vagy megosztani a családtagjaiddal. Ne bízz ilyen dolgokat más emberekre. Mindig is lesznek olyan lelki szegények, akik azért válnak pillanatokra okossá, mert felhasználták a te ötleteidet. Higgy magadban annyira, hogy tőled jobban úgy sem tudná senki sem csinálni azt, amit elképzeltél és kidolgoztál. Amivel mindig is foglalkoztál és ami mindig is az életed részét képezte. 1_y6e0mbrbaqiwekxmpql-vg.jpeg

10. Motiváld magad. Motiváld a családod és a szűk baráti köröd. A többiek nem érdemlik meg. Miért? Mert vannak, akik ezt a sok támogatást a saját maguk fényezésére használják majd. Akik elfelejtenek pillanatokat, és többnek hiszik magukat tőled, mert segítettél felemelkedni nekik a trágyadombról. Ne adj erőt olyannak, aki nem tudja sem használni, sem értékelni. Hagyd meg magadnak és azoknak, akik tudják, mit kezdjenek vele. Például a csoporttárs barátnőd, aki ez miatt (is) sokat fejlődött, mert végre elhitte önmagáról, hogy "csudijó" írónő! Hogy kitárta a lelkét, és meglátta az értékeit. Egészséges önbizalommal és tehetséggel lehet a legtökéletesebbet alkotni, amire ő is képes. 

11. Kicsit megedzeni a személyiségemet. Még ettől is jobban. A lelki béke fontos. Akkor is maradj jó ember, mikor mások kegyetlenek és elszomorítóak. Ha egy érzelmileg instabil pillanatban csak beszólogatást kapsz, az is erősítsen meg. Könyveld el, és jegyezd meg, hogy nem vagyunk egyformák. 

12. Tedd boldoggá az embereket. Ne várj cserébe semmit se, épp ez a lényeg benne. Így legalább megtudhatod, kik azok, akik értékelnek és kik azok, akik csak elővesznek egy-egy rosszabb pillanatban. Szeresd mindet, mert ez tesz igazivá.

13. Maximálisan kielégíteni az elképzeléseimet. Igaz a mondás, miszerint: "amit megmertél álmodni, azt meg is tudod valósítani". 

 learn-3653430_1920.jpg

És most áttérnék a testi és tárgyilagos pontokra.

14. Megváltoztatni a külsőmet. Így vagy úgy, a család mindig a legnagyobb támogatója marad az embernek. Mire lehet ezenkívül szükségem? 

15. A munkában a legjobb lenni. Teljesítsd az összes feladatot, ne add fel, és akard azt, hogy sikeres légy. SIKERES! SIKERES! SIKERES!

16. Megírni egy könyvet, aminek ihlete hamarosan úgy is belém csap mint a villám Tudom, hogy ebben az életben elérem ezt! Ami majd olyan közel dob az önmegvalósításhoz mint más semmi. 

17. Vegyünk egy kicsit. Februárban síelni menni a barátaimmal egész hétre Tátrába. 

travel-1209355_1920.jpg18. Utazni, utazni, utazni! Ha az ember sikeres, pénze lesz. És a pénzét mire költhetné, mintsem a világ megismerésére? Nem akarok már egy helyben ülni, és nyavalyogni. house-2616607_1920.jpgMenni akarok! Minek üljek a pénzemen? Majd ülök, mikor már egy boldog férj lesz az oldalamon és egy gyönyörűséges csoda a hasamban.scotland-540119_1920.jpg Elsősorban kezdjük kisebb falatokkal: Hollandia, Írország az első között. Aztán jöhet Új Zéland, Skócia, Toszkána, Észak-Amerika, de jöhet India és Tibet is. Miért is ne? Eltervezni és megvalósítani a legnagyobb feladat, de a legédesebb a gyümölcse. 

new-york-668616_1920.jpg19. Kimenni az egyik barátomhoz Angliába. Ha egyedül, ha mással, de február megyek barátom! :-)

20. Elvégezni újra ösztöndíjjal a második évemet is. Nézzetek le, mert tanulok. Én nem nézlek le titeket, mert állandóan tervekről beszéltek, de semmit sem valósítotok meg. :-)

21. Egy új autó jövő év végére. Apa szerint ez egy cél, és összehozható! Szerinte, ha odateszem magam, nekem sikerül, hogy olyan autót vegyek, ami minimum 8 éve a fő vágyam. 

22. Egy újabb diploma sem lenne rossz. Hm, összeáll a bakancslistám? 

23. Önállósodni! Nem hiszem magyarázni kell ezt a pontot. Ki ne szeretné ezt elérni? Alapvágy. 

typewriter-1627197_1920.jpg24. Akarok egy régi írógépet. Irány megtalálni a legszebbet! 

25. ERŐT akarok, hogy az összes pontot kipipálhassam. Legyünk nagyravágyóak. Hisz ez az élet titka, nem igaz?

 

MIRE VÁRSZ? NINCS IDŐNK, CSELEKEDNI KELL!

 

 

Neked is van bakancslistád? Szeretnél egyet? 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindigtesok.blog.hu/api/trackback/id/tr5914284991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása